Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Το φοινιξ προβλιμα

Στην ενα μερα, το αγαπιτος μου με κοιταζε εικονας απο Ιταλια με εξοχηα πολη ωραια. Ινουν εκει θαλασσα, παραλια...ολα τι ειναι ομορφος στο κοσμος. Κατοπιν, μου κοιταζε ενα φοτο με ενα κτισιμον και ενα φοινιξ μακρη.

Δυνατον για ελλινα και ιταλλινα ενα φοινιξ ειναι κατι συνηθως, αλλα για μενα ρουμανα ειναι εξωτικος.  Προσωπικος, μου αρεσει τα φοινιξα και θελω να εχω ενα στην δοματιο μου (εξω ειναι παρα πολη κρυο στο χειμων για να αντεχει). Ετσι, του ειπα το αγαπιτος μου:

-Θελω και εγω ενα φοινιξ, αγαπι !
-Δοσε μου το πελεκυς γιατι στην ενα λεπτο θα ειναι δικια σου.
-Οχι, μαιμουτσακι! Πος να κοπτεις το φοινιξ? Εισαι τρελαθο?
-Ναι, του κοπτω και θα του θετω στο σομπα. Ξερεις ποσο θερμοτης δινει? Πολη.
-Αλλα ειναι ηδη θερμος στην Ιταλια, δεν πρεπει :(

Κατοπην, το αγορι μου ειχε βγε.Ειδα οπως αυτο δεν καταλαβε τι θελω, μιλισα με η αδερφη του:
-Μπιανκα, λες το μαμουτσακι μου οπως αν θελει να ειναι συμπαθος απο το πενθερος του να με φερτει ενα puiet* ελαια και φοινιξ.
-Τι θες εσυ?
-Δυο puiet ελαια για μπαμπας και φοινιξ για μενα.
-Δεν ξερω ουτε τι ειναι puiet!
-Ειναι δεντρα μικρια ποιο μπορω να τα φυτευω στο ενα γλαστρα στο δοματιο μου.
-Και που μπορει Ανδρει να αγοραζει?
-Δεν μπορει να αγοραζει. Πρεπει να ροταει τα γινοτες ιταλικες.
-θελω να δω πος αντιδραει οταν θα βρισκει τι θες.

Αργοτερα, το αγαπιτος μου δοσε οπως θα μου κομιζει και ελαια,και φοινιξ ετσι στο καλοκαιρι το πορτοκαλεα απο δοματιο θα εχει συντροφια :)




*Puiet ειναι ενα λεξια στα ρουμανικα και σιμενι δεντρο πολη μικριο. Δεν ξερω πως της λενε ουτε στα ελλινικα, ουτε στα αγγλικα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου