Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Γεια σας ολους

Ανοιγα αυτο μπλογ να μαθω πια καλα ελλινικα. Ι ιδεα ειναι να γραφω αρθρα και εσεις να με διορθώστε λανθασμω. Για σιμερα εχω ενα διαλογ:

-Γεια σας, κιριος. Τι κανετε;
-Πιγω να με κουρευω γιατι θα φιγω στο διακοπες και πρεπει να ειμαι ομορφος.
-Που φιγετε, αν δεν ειμαι αδιακριτος...
-Στιν Αίγυπτο.
-Ειναι μακρια. Και δεν πρεπει διαβατηριο εκει;
-Πρεπει και εχω. Και διαβατηριο, και εισιτηρια αεροπλανω,και λεφτα...εχω ολα, σαββατο φιγω. Ελπιζω μονο οπως εκει ιπαρχει μηχανημα τραπεζας.
-Ιπαρχει, πρεπει να ιπαρχει γιατι λαμβανα χρηματα δια τραπεζα απο Αιγυπτο.
-Να ελπιζεμε...Τι θες απο εκει;
-Ενα αμαξι ασπρα για το αγορι  και ενα μοτοσικλετα πρασινη για ι κοριτσακι μου. Θα σας δινω και τα λεφτα αν περιμενετε λιγο να τα παρω.
-Καλα,περιμενω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου